رفتن به محتوای اصلی
x

برگزاری مجلس عزاداری حضرت سیدالشهدا(ع) در مرکز بهداشت شماره دو اصفهان همزمان با شب تاسوعای حسینی

مجلس عزاداری حضرت سیدالشهدا حضرت اباعبدالله الحسین(ع) با حضور جمعی از مدیران، کارکنان و علاقه‌مندان به خاندان عصمت و طهارت(ع)، صبح روز سه‌شنبه دوم تیرماه در سالن همایش مرکز بهداشت شماره دو اصفهان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز بهداشت شماره دو اصفهان، این مراسم معنوی با قرائت پرفیض زیارت عاشورا آغاز شد و شرکت‌کنندگان با زمزمه این زیارت نورانی، ارادت خود را به ساحت مقدس حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران وفادارش ابراز کردند.

در ادامه، حجت‌الاسلام والمسلمین سید جواد مهاجر در سخنانی با تبیین ابعاد مختلف نهضت عاشورا، بر ضرورت الگوگیری از سیره و منش امام حسین(ع) در زندگی فردی و اجتماعی تأکید کرد. وی با اشاره به پیام‌های جاودان قیام عاشورا، بصیرت، ایثار، حق‌طلبی و مسئولیت‌پذیری را از مهم‌ترین درس‌های این نهضت عظیم برشمرد و اظهار داشت: فرهنگ عاشورا همواره چراغ راه آزادی‌خواهان و حقیقت‌جویان بوده و حفظ و ترویج این فرهنگ، وظیفه‌ای همگانی است.

حاضران در این مراسم نیز با حضور پرشور خود، بار دیگر عشق و ارادت خویش را به خاندان اهل‌بیت(ع) به نمایش گذاشتند و از فضای معنوی و روح‌بخش این محفل بهره‌مند شدند.

در پایان این آیین، میهمانان بر سر سفره پربرکت احسان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) پذیرایی شدند و مراسم در فضایی آکنده از معنویت و اخلاص به کار خود پایان داد.

این مجلس عزاداری به همت روابط عمومی مرکز بهداشت شماره دو اصفهان و با هدف گرامیداشت شعائر حسینی و ترویج فرهنگ عاشورا برگزارشد