رفتن به محتوای اصلی
x

همزمان با هفتم محرم؛ مراسم سوگواری سید و سالار شهیدان (ع) در مرکز بهداشت شماره دو برگزار شد

دوشنبه، اول تیرماه ، همزمان با هفتمین روز از ماه سوگواری محرم، مراسم پرفیض عزاداری و قرائت زیارت عاشورا با حضور پرشور مسئولان و کارکنان در سالن همایش مرکز بهداشت شماره دو برگزار شد.

در این آیین معنوی، شرکت‌کنندگان ضمن قرائت زیارت عاشورا و یادآوری رشادت‌ها و ایثارگری‌های سرور و سالار شهیدان، امام حسین (ع) و یاران باوفایش، با آرمان‌های والای نهضت عاشورا تجدید پیمان کردند.

این مراسم با نوای گرم و دلنشین مداح اهل‌بیت (ع)، ابراهیم ایزدی، حال و هوایی معنوی و سرشار از عشق و ارادت به خاندان عصمت و طهارت (ع) یافت و فضای سالن همایش را آکنده از شور حسینی کرد.

حضور گسترده مسئولان و پرسنل در این برنامه، نشان‌دهنده ارادت و دلبستگی آنان به فرهنگ عاشورا و ارزش‌های والای ایثار، فداکاری و حق‌طلبی است؛ فرهنگی که همواره الهام‌بخش خدمت صادقانه به مردم و جامعه بوده و خواهد بود.

این مراسم در فضایی سرشار از معنویت و همدلی به پایان رسید و شرکت‌کنندگان با بهره‌مندی از فیوضات این محفل نورانی، بر استمرار راه و پیام عاشورا تأکید کردند.