رفتن به محتوای اصلی
x

مجموعه اخبار واحد مدارس مرکز بهداشت شماره دو اصفهان

مرکز خدمات جامع سلامت 14 معصوم ملکشهر

طی هفته جاری مراقبین سلامت مرکز ۱۴ معصوم ملک شهر تعداد ۶۰۰ نفر دانش آموز را از نظر پدیکلوز در مدارس تحت پوشش این مرکز مرکز معاینه کرده، که ۳۰ نفر مبتلا به پدیکلوز شناسایی شد و ضمن انجام آموزش‌های لازم جهت بررسی اعضای خانواده و درمان به مرکز ۱۴ معصوم ارجاع داده شدند .

مرکز خدمات جامع سلامت زهران

برگزاری جلسه آموزشی با موضوع مهارت فرزند پروری در یکی از مدارس تحت پوشش مرکز زهران در روز سه شنبه نهم آبانماه به همت خانم نصر کارشناس سلامت روان مرکز جلسه آموزشی با موضوع مهارتهای فرزند پروری ویژه والدین دانش آموزان پایه اول یکی از دبستان‌های تحت پوشش این مرکز برگزار شد. و در پایان به پرسش‌های حضار در این زمینه پاسخ داده شد.

مرکز خدمات جامع سلامت شهیدفدایی

در روز سه‌شنبه نهم آبان ماه، جلسه آموزشی نوجوان سالم ویژه والدین دانش آموزان یکی از مدارس تحت پوشش مرکز بهداشت شهیدفدایی توسط کارشناس سلامت روان مرکز جامع سلامت شهید فدایی سرکار خانم علی بیگی انجام شد. همچنین جلسه آموزشی با موضوع مهارت های زندگی و راه های کنترل خشم توسط ایشان در یکی دیگر از مدارس ابتدایی دخترانه برای دانش آموزان برگزار شد و به سوالات آنان پاسخ داده شد.

مرکز خدمات جامع سلامت خانه اصفهان

در روز سه‌شنبه نهم آبان ماه، خانم‌ها طهماسبی وپورهاشمی مراقبین سلامت مرکز خدمات جامع سلامت خانه اصفهان ،برای اجرای طرح ضربت معاینات پدیکلوز به یکی از پیش‌دبستانی‌های تحت پوشش این مرکز مراجعه کردند و ضمن ارائه آموزش رعایت بهداشت فردی و معاینه نوآموزان، موارد مبتلا شده به پدیکلوز را را به نزدیکترین مرکز بهداشت به محل سکونت ارجاع دادند تا درمان لازم را دریافت کنند.


مرکز خدمات جامع سلامت زهران

برگزاری جلسه آموزشی با موضوع تغذیه سالم و پیشگیری از دیابت در یکی از مدارس ابتدایی در روز سه شنبه نهم آبان به همت خانم مانیا کارشناس تغذیه مرکز بهداشت زهران جلسه آموزشی با موضوع تغذیه سالم و پیشگیری از دیابت ویژه والدین دانش آموزان پایه اول این مدرسه برگزار شد.