رفتن به محتوای اصلی
x

مجموعه اخبار واحد بهداشت محیط مرکز

در روز سه‌شنبه اول شهریور ماه کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت شماره دو اصفهان و بازرسین کمسیون نظارت بر نانوایی‌ها به صورت سرزده از چند نانوایی در سطح شهر بازدید کردند.
در حین این بازدید کارشناسان بهداشت محیط، میزان ۸۴۰ کیلوگرم آرد بدون شناسه نظارت و ۱۸ بطری رنگ غیرمجاز جمع آوری کردند لازم به ذکر است استفاده از رنگ‌های خوراکی در واحدهای صنفی مجاز نمی باشد، همچنین نمونه‌برداری از آرد انجام و به آزمایشگاه موادغذایی ارسال شد، با توجه به استفاده از افزودنی‌های غیرمجاز یک واحد متخلف نیز به‌طور کامل غیرفعال شد و پرونده آن برای رسیدگی و اقدامات بعدی به مراجع قضایی معرفی شد.

در روز سه‌شنبه اول شهریور ماه جلسه‌ای از طرف سازمان غذا و دارو در مورد نان‌های سرد برگزار شد. در این جلسه که با موضوع ساماندهی نان‌های سرد موجود در سطح عرضه و چگونگی شناسه‌دار کردن کارگاه‌های پخت نان برگزار شده بود، کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت شماره دو اصفهان به‌همراه کارشناسان اداره جهاد کشاورزی و تحقیقات صنعتی حضور داشتند و نظرات کارشناسی خود را در این مورد ارائه و مصوبات کاربردی از جمله پیش‌نویس اولیه حداقل ضوابط نانوایی‌ها و جلوگیری از توزیع نان‌های سرد بدون مشخصات در سوپرمارکت‌ها به امضا حاضرین رسید.