رفتن به محتوای اصلی
x

برگزاری جلسه هماهنگی با مسئولین اموراداری مراکز تابعه

در روز پنجشنبه ششم مردادماه، جلسه هماهنگی رابطین امور اداری مراکز خدمات جامع سلامت تحت پوشش مرکز با حضور معاونین پشتیبانی، بهداشتی، مسئولین واحدهای پشتیبانی و رابطین امور اداری مراکز در محل سالن همایش مرکز برگزار شد. در این جلسه معاون پشتیبانی اطلاعاتی را در مورد اقدامات عمرانی یکسال گذشته، میانگین درآمدهای ناخالص و خالص ماهیانه مرکز بهداشت شماره دو اصفهان و میانگین هزینه‌های ماهیانه، به تفکیک مراکز ارائه کردند. سپس به بیان انتظارات کلی مجموعه مدیریت از امور اداری مراکز پرداختند. همچنین معاون  بهداشتی در مورد اهمیت شاخص‌های بهداشتی، انتظارات واحدهای فنی از پزشکان و مراقبین سلامت به‌منظور ارتقا شاخص‌ها و راه‌های تحقق آن، صحبت کردند و مسئولین واحدهای پشتیبانی انتظارات واحد خود را از مراکز بیان کردند. جلسه با پرسش، پاسخ و بررسی مشکلات به پایان رسید.