رفتن به محتوای اصلی
x

بازدید و پایش آقای دکتر پارسا معاون فنی مرکز بهداشت استان و تیم پایشگر معاونت بهداشتی از عملکرد مرکز بهداشت شماره دو اصفهان

در روز یکشنبه پانزدهم مرداد ماه، آقای دکتر پارسا معاون فنی مرکز بهداشت استان و تیم پایشگر معاونت بهداشتی به منظور بررسی عملکرد و شاخص‌های کلیه واحدهای ستادی و محیطی مرکز بهداشت شماره دو اصفهان، از ساعات اولیه صبح به این مرکز مراجعه کردند، در ابتدا جلسه‌ای در خصوص روند پایش در دفتر خانم دکتر ابوفاضلی رئیس مرکز و با حضور ایشان و خانم دکتر حنایی‌نژاد معاون بهداشتی، آقای مهندس رضاعلی معاون پشتیبانی این مرکز و  همچنین تیم پایشگر استان برگزار شد.

سپس به منظور پایش عملکرد محیطی، کارشناسان استانی متخصص در هر یک از واحدهای بهداشتی به همراه کارشناسان ستاد مرکز بهداشت شماره دو به مراکز جامع خدمات سلامت مراجعه کرده و کارشناسان محیطی را به صورت میدانی مورد ارزیابی قرار دادند. آقای دکتر پارسا نیز به صورت شخصی به پایش عملکرد کارشناسان ستادی واحدهای مختلف پرداختند.

در پایان جلسه جمع بندی و ارائه گزارش‌ها در سالن همایش مرکز بهداشت شماره دو برگزار شد و آقای دکتر پارسا به جمع بندی پایش‌های محیطی انجام شده توسط کارشناسان استانی در حضور کلیه واحدهای ستادی مرکز بهداشت شماره دو پرداختند، خانم دکتر ابوفاضلی نیز مواردی تکمیلی در خصوص عملکرد این مرکز ارائه کردند.