رفتن به محتوای اصلی
x

اقدامات کارشناسان بهداشت محیط در پنجمین روز از فروردین

در روز  یکشنبه پنجم فروردین ماه با اتخاذ تصمیم جدید از سمت مدیریت و ستاد واحد بهداشت محیط بازرسی‌ها به صورت مشترک با نیروهای ستادی انجام شد.  اهم فعالیت‌ها در این روز عبارتند از:

- حضور مسئول واحد بهداشت محیط آقای مهندس طاهری در معیت آقای مهندس فتحی کارشناس بهداشت محیط در پایانه مسافر بری کاوه و بازدید در این مجتمع و مرکز مسافربری که به پلمپ سه واحد متخلف و دارای شرایط نامساعد بهداشتی انجامید. 

-در منطقه دشتی و اشکاوند خانم‌ها مهندس باقری و علیخانی در معیت مهندس صلواتی به بازرسی از مراکز و اماکن پرداختند که ماحصل فعالیت تیم بازرسی پلمپ دو واحد عرضه ماهی کبابی بود. 

-تیم بازرسی خانم مهندس نسرین کاظمی و آقای مهندس مظاهری به کنترل جاده بین راهی اشکاوند و پیگیری خودروهای توزیع کننده غذای خانگی در این مسیر پرداختند که به توقیف یک خودروی توزیع کننده غذا انجامید و با هماهنگی با نیروی انتظامی و کلانتری منطقه و با دستور قضایی دادستان خودرو توقیف شد. 

-بازدید مشترک آقای مهندس میرحاج در معیت خانم مهندس ترکی به پلمپ یک مرکز تهیه و توزیع متخلف انجامید. 

-تیم بازرسی خانم‌ها مهندس شهریاری و شیروانی در منطقه شهید فدایی منجر به غیرفعال سازی و پلمپ دو واحد متخلف و توقیف و امانت سپاری ۵۶۰ کیلوگرم مواد غذایی فاقد مشخصات شد. در مناطق دیگر نیز کارشناسان به بازدید و کنترل بهداشتی مراکز تهیه و توزیع و اماکن مشغول بودند.

آمار عملکرد بازرسین در این روز به صورت کلی:

- ۶۵ مورد بازدید مراکز و اماکن 

-7 مورد پلمب

-معدوم سازی و توقیف ۶۵۰ کیلوگرم مواد غذایی 

-۲۵ مورد کلرسنجی آب آشامیدنی 

-پیگیری ۱۰ مورد شکایات بهداشتی سامانه ۱۹۰ 

-۳ مورد نمونه برداری مواد غذایی سنجش پرتابل 

-۶۰ مورد در کنار بازدیدها آموزش چهره به چهره به متصدیان در بازدید های صورت گرفته انجام پذیرفت .