رفتن به محتوای اصلی
x

اطلاعیه ثبت‌نام بیمه تکمیلی درمان دانا

به آگاهی می‌رساند ثبت‌نام بیمه تکمیلی درمان کارکنان دانشگاه در بخش‌های دولتی و خصوصی با شرکت بیمه دانا در قالب طرح‌ طلایی با سرانه  هر نفر 3/650/000 ریال و طرح نقره‌ای با سرانه هرنفر 2/900/000 ریال از روز سه‌شنبه سوم مردادماه تا پایان وقت اداری دوشنبه نهم مردادماه انجام خواهد شد. خواهشمنداست برای ثبت‌نام نکات زیر مورد توجه قرار گرفته و اطلاع‌رسانی به نحو شایسته انجام شود.

1- فرم ثبت‌نام، تعهدات طرح‌های دوگانه، نشانی سایت مراکز آنلاین طرف قرارداد بیمه دانا و شیوه‌نامه ارسال نسخ و فاکتورها به پیوست می‌باشد و مهلت ارسال فرم به صورت فیزیکی یا فاکس خوانا فقط تا تاریخ دوشنبه نهم مردادماه خواهد بود، هرفرد برای خود یا خانواده مجاز به انتخاب یک نوع طرح می‌باشد. مشمولین فقط ( فرد همکار شاغل، همسر، فرزند، پدر یا مادر) خواهند بود همکارانی که از تاریخ اول مردادماه سال جاری بازنشسته شده‌اند مجاز به ثبت‌نام نخواهند بود.

2- سرانه شاغلین بخش دولتی و زیرمجموعه با انتخاب نوع طرح به صورت ماهانه از1402/5/1  تا 1403/4/31  کسر می‌شود و در بخش خصوصی به‌دلیل امکان فسخ یا عدم عقد قرارداد با ایشان سرانه باید  به‌صورت یکساله پرداخت شود.

3- ثبت‌نام در هریک از طرح‌ها به‌صورت اختیاری بوده و جز در موارد تولد فرزند، ازدواج بیمه شده اصلی یا فوت بیمه شدگان امکان حذف و اضافه در لیست بیمه نخواهد بود.

4- نسخ و فاکتورهای بیمه شدگان از تاریخ 1402/5/1 تا زمان آنلاین شدن خدمات بیمه‌ای به صورت مکتوب و با شرایط مذکور در شیوه‌نامه ارسال مدارک قابل قبول و پرداخت است.

5- تمامی ثبت‌نام‌ شدگان در سال قبل در صورت تمایل باید به‌طور مجدد ثبت‌نام کرده و مدارک خود و زیر مجموعه را ارسال کنند.