رفتن به محتوای اصلی
x

اخبار واحد بهداشت محیط

پلمپ یک واحد سبزی خردکنی

در روز سه‌شنبه هفتم شهریور ماه، در پی رسیدگی به شکایت واصله از سامانه شکایات مردمی 190 از یک واحد سبزی خوردکنی مبنی بر   وجود شن وسنگ ریزه و عدم شست و شوی کامل سبزیجات، کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت شماره دو اصفهان ضمن مراجعه به محل مورد شکایت را تایید کرده و بالافاصله محل را به طور بحرانی پلمب کردند. لازم به ذکر است رعایت 4 مرحله شست و شو برای سبزیجات آماده الزامی است و نقطه بحرانی در یک واحد صنفی موادغذایی محسوب می‌شود.

 

پلمپ یک واحد آبلیموگیری

در روز چهارشنبه هشتم شهریور ماه، کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت شماره دو در پی رسیدگی به اخطاریه صادر شده برای یک واحد آبلیموگیری در محدوده این مرکز، به دلیل وجود نواقص متعدد بهداشتی از جمله عدم رعایت بهداشت محل و وسایل، به این محل مراجعه کرده و با توجه به عدم رفع نواقص تذکر داده شده، محل را به طور کامل غیرفعال کردند.

 

پلمب یک واحد باغ رستوران

در روز پنجشنبه نهم شهریور ماه، در پی گزارش رسیده از وقوع مسمومیت غذایی در یک واحد باغ رستوران در محدوده مرکز بهداشت شماره دو، کارشناسان بهداشت محیط این مرکز، فورا به محل مراجعه کرده و پس از بررسی محل با توجه به شرایط نامناسب بهداشتی، گزارش را تایید و آشپزخانه را به طور کامل پلمب کرده و از ادامه فعالیت محل جلوگیری کردند.