رفتن به محتوای اصلی
x

اخبار واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت شماره دو اصفهان

در روز سه شنبه دهم مرداد ماه، کارشناس بهداشت محیط مرکز بهداشت شماره دو اصفهان در پی بررسی شکایت از یک واحد نانوایی در منطقه تحت پوشش خود واقع در رهنان مبنی بر وجود جانواران موذی در نان پخته شده، ضمن تایید شکایت، محل را به طور کلی پلمب کرده و پرونده متصدی نانوایی به منظور رسیدگی بیشتر به مراجع قضایی معرفی شد.

 

در همین روز طی بازدید مشترک کارشناس ستاد و کارشناس منطقه واحد بهداشت محیط به همراهی قاضی محترم تعزیرات جناب آقای صالحی، کارشناس اتحادیه نانوایی‌ها و در معیت گزارشگر صدا و سیما از چند واحد نانوایی در منطقه خیابان فروغی و آتشگاه  بازدید شد. در این بازدید علاوه بر بررسی شرایط بهداشتی، صنفی و تعزیراتی اصناف و همچنین تذکر در خصوص رفع مشکلات موجود، یک واحد نانوایی به دلیل تخلفات بهداشتی تعطیل و پرونده ایشان به مراجع قضایی معرفی شد.

 

در این روز کارشناس بهداشت محیط منطقه معتمد در بازدید روتین خود از مراکز تهیه و توزیع موادغذایی، یک واحد اغذیه فروشی را به دلیل حجم کار بسیار بالا نسبت به فضای فیزیکی و ایجاد آلودگی و همچنین وجود حشرات موذی در ساندویچ به طور کامل و در همان بازدید غیرفعال کرده و پرونده متصدی محل علاوه بر درج تخلف تعزیراتی به مراجع قضایی نیز معرفی شد.