رفتن به محتوای اصلی
x

اخبار واحد بهداشت حرفه‌ای

پیگیری نواقص یک کارگاه ماشین‌سازی

در طی بازرسی روتین پس از اعلام نواقص به یک کارگاه ماشین سازی  توسط بازرس منطقه دهنو خانم مهندس سداوی پور ، مشاهده شد کارفرما اقداماتی به منظور بهسازی دیواروسقف جهت بهبود روشنایی و تمیزو مرتب کردن محیط کار در سالن غذا خوری صنعت انجام داده است. بهسازی ساختمان کارگاه مطابق با ماده ۱۵۶ آیین نامه تاسیسات و تسهیلات بهداشتی کارگاه در بازرسی های بهداشت حرفه ای از اهمیت بسیاری برخوردار است .

 

برگزاری جلسه آموزشی

در طی برگزاری یک جلسه آموزشی ویژه کارفرمایان و شاغلین صنوف، توسط کارشناس بهداشت حرفه ای این منطقه خانم مهندس آزادیان در سالن فرهنگسرای ملکشهر، متصدیان در خصوص بهداشت شغلی و ارگونومی مناسب در محیط کار آموزش دیدند و همچنین در خصوص نحوه تشکیل پرونده بهداشتی در مراکز جامع سلامت مطالبی ارائه شد.

 

پیگیری نواقص بهداشتی یک کارگاه ریخته گری

در طی بازرسی روتین پس از اعلام نواقص به متصدی  یک کارگاه ریخته‌گری واقع در منطقه محمودآباد، توسط بازرس منطقه خانم مهندس شیرانی مشاهده شد، کارفرما اقداماتی به منظور بهسازی و زیبا سازی سالن غذاخوری کارگران انجام داده‌اند. در بازرسی از صنایع، بازرسان بهداشت حرفه‌ای در قالب فرم اعلام نواقص به کارفرما اطلاع رسانی می کنند که اقداماتی در زمینه مناسب سازی محیط کار و غیره انجام دهند، این امر باعث افزایش ایمنی، رعایت بهداشت کار و کاهش آسیب های شغلی و پیشگیری از بیماریهای شغلی می‌شود.