رفتن به محتوای اصلی
x

مجموعه اخبار واحد مدارس مرکز بهداشت شماره دو اصفهان

مرکز خدمات جامع سلامت معتمد

در روز شنبه ششم آبان ماه، معاینات پدیکلوز، آموزش بهداشت فردی ودهان دندان برای ۳۰۰ نفر از دانش آموزان مدارس ابتدایی دخترانه تحت پوشش مرکز خدمات جامع سلامت معتمد، توسط خانم اخوت مراقب سلامت این مرکز انجام شد.

 

مرکز خدمات جامع سلامت مارچین

در روز دوشنبه هشتم مهرماه،  جلسه آموزشی در خصوص سرطان‌های شایع، بلوغ، اختلالات هورمونی و مدیریت استرس در نوجوانان در یک مدرسه ابتدایی تحت پوشش مرکز خدمات جامع سلامت مارچین، برای اولیای دانش‌آموزان این مدرسه، توسط سرکار خانم هاتفی کارشناس مامایی و سرکار خانم چمنی کارشناس سلامت روان برگزار شد.

 

پایگاه سلامت انقلاب

در روز دوشنبه هشتم مهرماه، جلسه‌ی آموزشی با موضوع تغذیه سالم و رعایت بهداشت فردی در یکی از مدارس متوسطه تحت پوشش پایگاه سلامت انقلاب برگزار شد. در این کلاس آموزشی خانم عبدالهی کارشناس تغذیه، در خصوص تغذیه سالم و تاثیر رژیم درمانی در پیشگیری از بیماری‌ها مطالب مفیدی ارائه کردند. همچنین معاینات پدیکلوز و آموزش بهداشت فردی برای پیشگیری از پدیکولوزیس توسط خانم مهره کارشناس مسئول مدارس در این مدرسه اجرا و آموزش داده شد.

 

مرکز خدمات جامع سلامت اشکاوند

در روز دوشنبه هشتم مهرماه، کلاس آموزشی با موضوع تغذیه سالم دانش آموزان در یکی از مدارس تحت پوشش روستای راشنان برگزار شد. آقای سلیمیان کارشناس تغذیه مرکز خدمات جامع اشکاوند و خانم صفدریان بهورز خانه بهداشت در این مدرسه حضور یافتند و و توصیه‌ها و آموزش‌های لازم در خصوص تغذیه سالم و راههای پیشگیری از ابتلا به پدیکلوز را آموز دادند ودر پایان به سوالات پاسخ داده شد .

 

مرکز خدمات جامع سلامت سهند بهارستان

در روز دوشنبه هشتم مهرماه، جلسه آموزشی در یکی از مدارس مقطع ابتدایی تحت پوشش مرکز سلامت سهند بهارستان برگزار شد. در این جلسه در خصوص دوران بلوغ و بهداشت بلوغ برای مربیان و دانش آموزان کلاس چهارم، پنجم و ششم آموزش‌هایی توسط خانم سالاری کارشناس مامایی این مرکز ارائه و به سوالات دانش آموزان در این زمینه پاسخ داده شد. همچنین در این روز خانم طاهریمراقب سلامت و آقای حجتی کارشناس تغذیه این مرکز ضمن حضور در دو مدرسه متوسطه دیگر در خصوص مصرف دخانیات و دود دست دوم،عوارض مصرف دخانیات نکات آموزشی و اهمیت تغذیه صحیح در پیشگیری، کنترل و درمان بیماری دیابت نکات آموزشی مفیدی را عنوان کردند.