رفتن به محتوای اصلی
x

ادامه اقدامات مراکز تحت پوشش شماره دو اصفهان به مناسبت هفته کودک و روز جهانی تخم مرغ

ستاد مرکز بهداشت

در روز چهارشنبه نوزدهم مهرماه، کارشناسان واحد کودکان با مشارکت واحد مبارزه و واحد بلایا در یکی از مهدکودک‌های تحت پوشش مرکز بهداشت شماره دو حضور پیدا کردند و به مناسبت هفته کودک آموزش‌های لازم در خصوص پیشگیری از حوادث و سوانح را به بیان ساده به کودکان و سپس مربیان ارائه کردند.

در مرکز جامع سلامت خانه‌ اصفهان

در روز چهارشنبه نوزدهم مهرماه ،مصادف با هفته ملی کودک و روز جهانی تخم، مسابقه نقاشی با موضوع پيشگيري از سوانح وحوادث در یکی از پیش دبستانی های تحت پوشش به تعداد ۸ کلاس و۱۴۰ نوآموز وآموزش مربیان پیش دبستانی توسط خانم صالحی ،مراقب سلامت مرکز خانه اصفهان برگزار شد. همچنین ترویج استفاده از تخم مرغ به عنوان منبع غذایی سالم توسط کارشناسان این مرکز در مدارس تحت پوشش آموزش داده شد و به عنوان صبحانه مصرف شد.

در مرکز جامع سلامت جامی

در روز چهارشنبه نوزدهم مهرماه با همکاری واحد روان بهداشت محیط و تغذیه سرکار خانم‌ها نصری، مهندس اعلایی و مطلایی از همکاران مرکز بهداشت جامی دریکی از دبستان‌های تحت پوشش این مرکز، در مورد تربیت در خصوص سلامت روان و کنترل استرس و مدیریت هیجان، بهداشت فردی و بهداشت مدارس و تغذیه مفید و سالم مطالبی ارائه کردند.

مرکز جامع سلامت آزادگان

در روز چهارشنبه نوزدهم مهرماه، جشنواره آموزشی غذا تحت عنوان تخم‌مرغ منبعی سر شار از سلامتی در مرکز بهداشت آزادگان توسط خانم‌ها یارمحمدی و احمدیان برگزار شد و رابطین مرکز نیز در برگزاری جلسه آموزشی همکاری داشتند و لازم به تشکر و قدردانی از همه عزیزان می‌باشد که در تمام جلسات مرکز همکاری می‌نمایند.

پایگاه سلامت انقلاب

 در روز سه شنبه هجدهم ماه به مناسبت روز جهانی تخم مرغ نمایشگاه و جلسه آموزشی در مسجد بلال برگزار شد. در این جلسه سرکار خانم ابراهیمی کارشناس واحد سالمندان در مورد اهمیت تغذیه سالم و ارزش غذایی تخم مرغ مطالبی ارائه نمودند،سپس سرکار خانم ندیمی پرستار پایگاه درباره روش های پیشگیری از بیماری قلبی عروقی و دیابت به خصوص اهمیت اصلاح رژیم غذایی و تغذیه سالم و همچنین افزایش فعالیت بدنی مطالب جامعی بیان کردند و حضار دعوت به شرکت در پیاده روی صبحگاهی در پارک نیک عهد شدند. پیاده روی با حضور پرسنل پایگاه سلامت انقلاب و جمعی از بانوان تحت پوشش در روز چهارشنبه نوزدهم مهرماه در محل پارک نیک عهد برگزار شد.