رفتن به محتوای اصلی
x

اخبار مرکز سلامت امیرحمزه و پایگاه ولیعصر

آموزش مهارت‌های زندگی برای سفیران سلامت حوزه علمیه تحت پوشش

با هماهنگی خانم شکیبا امور اداری و ناظرین مرکز، خانم هاشمی کارشناس روان  در حوزه علمیه تحت پوشش حضور یافته و جلسه آموزشی با عنوان مهارت های زندگی(مهارت مدیریت استرس) برای طلاب برگزار کردند . در این جلسه  اهم مطالب در مورد : تعریف استرس نشانه های رفتاری، شناختی، هیجانی و جسمانی استرس ،عوامل برانگیزان استرس، راهبرد های مقابله ای ناسالم استرس و راهبردهای مقابله ای کارامد و مثبت مدیریت استرس برای سفیران سلامت بیان شد.

 

برگزاری جلسه آموزشی برای نوجوانان مدارس تحت پوشش 

 با هماهنگی خانم دادخواه ناظر مرکز و مراقبین سلامت مدرسه جلسه آموزشی گروهی ویژه نوجوانان تحت پوشش مرکز سلامت امیر حمزه توسط  خانم جمالی کارشناس تغذیه مرکز برگزار شد که در این جلسه در مورد اهمیت مصرف لبنیات و نقش آن در پیشگیری از بیماری های استخوانی، رشد قدی، سلامت دندان و سایر موارد نکاتی مطرح  و در پایان نوجوان در مورد مطالب آموزشی نقاشی کشیدند و به دو نفر از منتخبین جوایزی اهدا شد .

 

برگزاری جلسه آموزشی برای پرسنل مرد آموزش و پرورش بمناسبت هفته سلامت مردان 

 به مناسبت هفته  سلامت مردان طی هماهنگی خانم شکیبا امور اداری مرکز ، ناظرین مرکز و خانم جمالی کارشناس تغذیه مرکز ، آموزش گروهی و برای تعدادی از پرسنل مرد آموزش پرورش منطقه سه برگزار شد. در این کلاس آموزشی کارشناس تغذیه مرکز سلامت امیر حمزه توصیه های تغذیه ای پیشگیری از سرطان کولورکتال را مطرح کرده و  خانم اعرابی مراقب سلامت مرکز ولیعصر نکاتی در مورد اهمیت غربالگری سرطان کولورکتال و انجام تست فیت در مراکز بهداشتی‌‌ مطرح‌ کردند و در پایان فشارخون کلیه افراد شرکت کننده اندازه گیری شد .