رفتن به محتوای اصلی
x

اخبار مراکز خدمات جامع سلامت

در روز دوشنبه دوم آبان ماه،  به مناسبت هفته سلامت بانوان جلسه آموزشی در رابطه بیماری‌های شایع زنان در مرکز آزادگان برگزار شد. در این جلسه  خانم زندی کارشناس مامایی مرکز آزادگان درباره علائم و راه های شناسایی و درمان بیماری‌های زنان و غربالگری به موقع مطالبی را برای شرکت کنندگان بیان و در انتها به سوالات  پاسخ و راهنمایی های لازم انجام شد.

 

 در روز یکشنبه اول آبان ماه به مناسبت هفته جهانی تغذیه، آموزش تغذیه سالم در یکی از مدارس شهر بهارستان با همکاری مرکز بهداشت سهند اجرا شد.

در این برنامه، نکات آموزش در مورد اهمیت مصرف به موقع وعده های غذایی، گروه های مواد غذایی، سهم هر گروه در تغذیه روزانه توسط آقای رمضانی کارشناس تغذیه مرکز سهند ارائه شد.

 

 در روز دوشنبه دوم آبان ماه به مناسبت هفته جهانی تغذیه، برنامه تغذیه سالم در یکی از هنرستان های شهر بهارستان با همکاری مرکز بهداشت سهند اجرا شد.

در این برنامه، نکات آموزشی در مورد اهمیت مصرف به موقع وعده های غذایی، گروه های مواد غذایی، سهم هر گروه در تغذیه روزانه توسط آقای رمضانی کارشناس تغذیه مرکز سهند ارائه و  برنامه میان وعده سالم در مدرسه نیز اجرا شد.در پایان از بوفه مدرسه  بازدید به عمل آمد و نکات لازم مطرح شد.

 

در روز دوشنبه دوم آبان ماه معاینات دوره ا ی پدیکولوز دانش آموزان انجام شد. در این رابطه آقای ردانی پور و خانم یادگاری مراقبین سلامت مرکز آزادگان در مدارس تحت پوشش حضور و معاینات را انجام دادند و سپس به آموزش نکات بهداشتی و راه های تشخیص و درمان به موقع پدیکولوز پرداختند. در انتها به سوالات دانش آموزان در این رابطه  پاسخ و راهنمایی های لازم انجام شد.