برگزاری جلسه آموزشی با موضوع کشف استرس و اضطراب و راهکارهای تغذیهای کنترل آن
جلسه آموزشی با محوریت «کشف استرس و اضطراب و راهکارهای تغذیهای در کنترل آن» با حضور مهتری، کارشناس تغذیه، و علیمردانی، کارشناس روانشناسی مرکز، با همکاری مرکز بهداشت و فرهنگسرای سپاهانشهر برگزار شد.
در این نشست، ضمن بررسی عوامل ایجادکننده استرس و اضطراب و تأثیر آن بر سلامت جسم و روان، راهکارهای مؤثر برای مدیریت این مشکلات از منظر تغذیه و روانشناسی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. همچنین بر اهمیت رعایت سبک زندگی سالم و بهویژه مصرف صبحانهای کامل و مغذی به عنوان یکی از عوامل مؤثر در حفظ سلامت جسمی و روانی تأکید شد.
در پایان این دورهمی آموزشی، شرکتکنندگان با صرف صبحانهای سالم شامل تخممرغ، ضمن بهرهمندی از مطالب آموزشی، تجربهای عملی از اهمیت تغذیه سالم و نقش آن در افزایش نشاط و کاهش استرس را نیز کسب کردند.