برگزاری جلسه فصلی کمیته انرژی با محوریت مدیریت مصرف و صرفهجویی در حاملهای انرژی
جلسه فصلی کمیته انرژی با حضور اعضای کمیته و مسئولان مرتبط برگزار شد. در این نشست، نامههای ارسالی از سوی استانداری و فرمانداری مورد بررسی قرار گرفت و راهکارهای اجرایی برای کاهش مصرف انرژی در اداره و تمامی واحدهای تحت پوشش اصفهان دو در حوزههای آب، برق و گاز مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
در ادامه جلسه، اعضای کمیته با تأکید بر ضرورت مدیریت بهینه مصرف انرژی و رعایت الگوهای صحیح مصرف، پیشنهادها و برنامههای عملیاتی مختلفی را بررسی کردند. همچنین مصوباتی با هدف صرفهجویی در مصرف حاملهای انرژی، ارتقای بهرهوری و کاهش هزینههای انرژی به تصویب رسید.
اعضای کمیته بر اجرای دقیق مصوبات و نظارت مستمر بر روند مصرف انرژی در تمامی واحدهای تحت پوشش تأکید کردند تا ضمن تحقق اهداف تعیینشده، گام مؤثری در راستای مدیریت بهینه منابع انرژی برداشته شود.