رفتن به محتوای اصلی
x

برگزاری آیین معنوی زیارت عاشورا در مرکز بهداشت شماره دو همزمان با پنجم محرم

همزمان با فرارسیدن پنجمین روز از ماه محرم‌الحرام، آیین معنوی قرائت زیارت عاشورا با حضور جمعی از کارکنان و مسئولان مرکز بهداشت شماره دو برگزار شد.

در این مراسم که در فضایی سرشار از معنویت و ارادت به ساحت مقدس حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش برگزار شد، شرکت‌کنندگان با قرائت زیارت عاشورا و ذکر مصائب سید و سالار شهیدان، یاد و خاطره حماسه جاودان عاشورا را گرامی داشتند.

این محفل نورانی با نوای دلنشین آقای ابراهیم ایزدی حال و هوای ویژه‌ای به خود گرفت و حاضران از فیوضات معنوی این مراسم بهره‌مند شدند.

برگزاری چنین برنامه‌هایی، علاوه بر تقویت روحیه معنوی کارکنان، نقش مؤثری در ترویج فرهنگ ایثار، فداکاری و ارزش‌های والای عاشورایی در محیط‌های اداری و کاری دارد.