رفتن به محتوای اصلی
x

برگزاری مراسم افتتاحیه و بهره‌برداری از مرکز خدمات جامع سلامت سپاهان‌شهر

در روز شنبه هجدهم تیرماه، مقارن با روز عرفه و در آستانه اعیاد سعید قربان و غدیر خم و دهه مبارک امامت و ولایت مرکز خدمات جامع سلامت سپاهان‌شهر تحت پوشش این مرکز به بهره‌برداری رسید.
در این برنامه آقای دکتر شیرانی رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، خانم دکتر شیخی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، آقای دکتر سلطانیان رییس دفتر رییس دانشگاه، آقای دکتر گله‌داری معاون بهداشتی و رییس مرکز بهداشت استان، آقای احمدی فرماندار اصفهان، حاج آقا ملکیان امام جمعه و نماینده ولی فقیه در سپاهان‌شهر، خانم دکتر ابوفاضلی رییس مرکز بهداشت شماره دو اصفهان و معاونان ایشان مسئولین ادارات و سازمان‌های دولتی و مردم‌نهاد مستقر در سپاهان‌شهر، مسئولین واحدها و کارشناسان ستادی و محیطی مرکز بهداشت شماره دو اصفهان حضور داشتند.
عملیات ساخت این مرکز از سال ۱۳۹۵ تا ۱۴۰۱ و در زمینی به مساحت ۱۵۵۰ متر مربع و در چهار طبقه به متراژ ۳۹۵۵ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات طرح تحول نظام سلامت به انجام رسیده است. 
لازم به ذکر است در این پروژه خانواده محترم حاج آقا رضا زائری و ورثه محترم مرحومه بانو عصمت شرکت کمکی بالغ بر ۲۵۰ میلیون تومان به این امر خیر اختصاص دادند.