رفتن به محتوای اصلی
x

برگزاری جلسات سفیر سلامت دانش‌آموزی و انجام معاینات پدیکلوز در مدارس تحت پوشش مرکز بهداشت شماره دو

مرکز جامع سلامت شهید فدایی

با توجه به هماهنگی های انجام شده با مدیران مدارس تحت پوشش مراکز جامع سلامت، انتخاب سفیران سلامت دانش‌آموزی و آموزش آن ها آغاز گردیده در روز سه‌شنبه نهم آبان ماه، مراقب سلامت مرکز جامع سلامت شهید فدایی، خانم شروفی در یکی از مدارس تحت پوشش این مرکز حضوریافته و جلسه آموزشی برای سفیران سلامت دانش آموزی برگزار کردند.

پایگاه سلامت انقلاب

در روز سه شنبه و چهارشنبه، نهم و دهم آبان ماه در مدارس تحت پوشش پایگاه سلامت انقلاب جلسات آموزشی در رابطه با آموزش بهداشت فردی در پیشگیری از ابتلا به پدیکلوز و بهداشت دهان و دندان توسط  خانم شکراللهی مراقب سلامت پایگاه و جمعی از دانشجویان کارآموز رشته پرستاری برای سفیران سلامت این مدارس برگزار شد، همچنین در این جلسات خانم‌ها شکراللهی و  براتی دانش آموزان را از نظر ابتلا به پدیکلوز بررسی و موارد مبتلا را به پایگاه سلامت ارجاع دادند.

مرکز سلامت سهند بهارستان

 در روز چهارشنبه دهم آبان ماه معاینات دانش آموزان مقطع ابتدایی توسط خانم بهزادی مراقب سلامت مرکز سهند انجام شد. همچنین نکات آموزشی در خصوص پیشگیری از ابتلا به پدیکلوز مطرح شد و  دانش آموزان مبتلا به پدیکلوز برای دریافت دارو و درمان به مراکز سلامت شهر بهارستان ارجاع داده شدند.