رفتن به محتوای اصلی
x

ادامه برگزاری شورای هماهنگی بهداشتی مدارس تحت پوشش مرکز بهداشت شماره دو

شورای هماهنگی مدارس تحت پوشش مرکز شهید فدایی

جلسه شورای بهداشتی در مرکز خدمات جامع سلامت شهید فدایی با حضور مدیران و مربیان سلامت مدارس تحت پوشش برگزارشد. در این جلسه در خصوص برنامه‌های تدوین شده مدارس، معاینات دانش آموزان در سال تحصیلی جدید و همچنین ضرورت اجرای برنامه های آموزش سلامت طبق پروتکل ابلاغی  توضیحات و هماهنگی های لازم ارائه شد.

 

شورای هماهنگی مدارس تحت پوشش مرکز مسعودیه

شورای هماهنگی مدارس مرکز مسعودیه با حضور پرسنل پایگاه سلامت مسعودیه و کوشکیان خانم‌ها حسن محمدی و نصیری و جمعی از اولیاء مدارس در این مرکز سلامت برگزار شد. در این جلسه خانم شاهزمانی ناظر و خانم دکتر مشهدی مسئول مرکز در مورد مراقبت‌های بهداشتی دانش آموزان، معاینات گروه هدف، معاینات پدیکولوز و نحوه ارجاع اتباع فاقد هویت صحبت کردند. همچنین خانم ستایش کارشناس تغذیه، خانم اعظمی کارشناس روان و خانم بهاری کارشناس بهداشت محیط در آموزش های گروهی ،بازرسی از مدارس و... آموزش‌های لازم را ارائه کردند.

 

شورای هماهنگی مدارس تحت پوشش مرکز آزادگان

جلسه شورای هماهنگی مدارس  تحت پوشش مرکز آزادگان در این مرکز برگزار شد. در این جلسه تمامی اطلاعات مربوط به راه‌های ارتباط و هماهنگی مدارس و بهداشت در اختیار مسوولین مدارس قرار داده شد، از جمله مباحثی که توسط پزشک، ناظر و کارشناسان مرکز ایراد شد، آمادگی مدارس برای انجام وارنیش تراپی دانش‌آموزان و انجام معاینات دوره‌ای و منظم و در صورت نیاز ارجاع به مراکز بهداشتی و تشکیل جلسات درون بخشی مدارس جهت نیاز سنجی آموزگاران و دانش آموزان بود.