رفتن به محتوای اصلی
x

ادامه برگزاری جلسات شورای مدارس در مراکز تحت پوشش مرکز بهداشت شماره دو اصفهان

 برگزاری جلسه شورای بهداشتی مدارس توسط کارشناسان مرکز خدمات جامع سلامت ملاهادی سبزواری

در روز یکشنبه مورخ بیست و سوم مهرماه جلسه شورای بهداشتی مدارس تحت پوشش مرکز بهداشت ملاهادی سبزواری در سالن سایت مرکز بهداشت شماره دو با حضور مدیران و مربیان بهداشتی مدارس تحت پوشش برگزار شد. در ابتدای جلسه خانم دکتر قریشی در کلیاتی از برنامه بهداشت مدارس و لزوم‌همکاری مدارس سخنانی ایراد فرمودند، سپس خانم بیاتی ناظر مرکز درخصوص اهمیت معاینات دانش آموزان پایه‌های هدف ،برنامه عملیاتی سازمانی مدارس، سفیر دانش آموزی و برنامه‌های دیگر واحد بهداشت مدارس صحبت‌ها و هماهنگی‌های لازم را انجام دادند. در ادامه خانم عجمی کارشناس روان مرکز در مورد برنامه‌های واحد روان و برگزاری آموزش‌ها مطالبی ارائه کردند. سپس خانم مهندس زمانی نژاد کارشناس بهداشت محیط مرکز نیز آموزش‌ها و هماهنگی‌های لازم را در خصوص بهداشت مدارس تحت پوشش وسلامت کارکنان را عنوان کردند. در ادامه خانم پورجعفری کارشناس مبارزه مرکز درباره بیماری‌های واگیردار فصلی و اهمیت غربالگری پدیکلوز آموزش‌های لازم را ارائه دادند. و در پایان به سوالات مطرح شده پاسخ و بر اهمیت همکاری متقابل مرکز بهداشت و مدارس تاکید شد .

 

برگزاری جلسه آموزشی شورای بهداشتی مدارس در مرکز خدمات جامع سلامت خیام

در روز یکشنبه مورخ بیست و سوم مهرماه جلسه شورای بهداشتی مدارس تحت پوشش مرکز بهداشت خیام با حضور مدیران و مربیان بهداشتی مدارس تحت پوشش برگزار شد. در ابتدای جلسه خانم دکتر رضاپوریان کلیاتی از برنامه بهداشت مدارس و لزوم‌ همکاری مدارس مواردی عنوان کردند، سپس خانم رجبی ناظر مرکز درخصوص اهمیت معاینات دانش آموزان پایه‌های هدف ،برنامه عملیاتی سازمانی مدارس، سفیر دانش آموزی و برنامه های دیگر واحد بهداشت مدارس صحبت و هماهنگی‌های لازم را انجام دادند. در ادامه خانم بابا شاهی کارشناس روان مرکز درخصوص برنامه‌های واحد روان و برگزاری آموزشها صحبت هایی را بیان نمودند .سپس خانم مهندس رضوی زاده کارشناس بهداشت محیط مرکز نیز آموزش‌ها و هماهنگی‌های لازم را در خصوص بهداشت مدارس تحت پوشش وسلامت کارکنان را ارائه دادندو سپس خانم بکرانی کارشناس تغذیه در مورد تغدیه دانش اموزان و بوفه مدارس و مکمل ها ارائه دادند. در نهایت خانم‌ها ثلاثی و تاجمیر مراقب سلامت مرکز در خصوص بیماری‌های واگیردار فصلی و اهمیت غربالگری پدیکلوز آموزشهای لازم را بیان‌ کردند و در آخر جلسه با حضور خانم پلویان کارشناس سلامت و بهداشت ناحیه یک اموزش پروش به سوالات مطرح شده پاسخ و بر اهمیت همکاری متقابل مرکز بهداشت و مدارس تاکید شد.

 

برگزاری جلسه آموزشی شورای بهداشتی مدارس در مرکز خدمات جامع سلامت امیرحمزه

در روز یکشنبه مورخ بیست و سوم مهرماه جلسه بین بخشی شورای مدارس با مدیران مدارس تحت پوشش در مرکز جانع سلامت امیرحمزه برگزار شد.  در این جلسه کارشناسان واحدهای مختلف در خصوص برنامه‌های واحد مربوطه صحبت کردند و در پایان به سوالان مدیران پاسخ داده شد.