رفتن به محتوای اصلی
x

ادامه اقدامات مرکز بهداشت شماره دو به مناسبت هفته سالمند

 

بازدید مدیر مرکز بهداشت شماره دو اصفهان از خانه سالمندان

در روز یکشنبه شانزدهم مهرماه، خانم دکتر ابوفاضلی رئیس مرکز و پرسنل ستاد مرکز بهداشت شماره دو اصفهان به مناسبت هفته سالمند از نزدیک با مددجویان خانه سالمندان تحت پوشش این مرکز دیدار کردند و در جریان روند خدمت‌رسانی به آنها قرار گرفتند، همچنین مکمل‌های مورد نیاز در اختیار این مرکز قرار گرفت و با اهدای گل از پرسنل این مرکز تقدیر شد.

 

برگزاری جشن سالمندان در یکی از دبیرستان های تحت پوشش

 طی هماهنگی‌های انجام شده توسط خانم قنبریان کارشناس ناظر مرکز وحید و مدیریت یکی از دبیرستان‌های تحت پوشش این مرکزضمن دعوت از پدربزرگ‌ و مادربزرگ دانش آموزان این مدرسه برای حضور در جشن روز سالمند ،همکاران مرکز وحید در مدرسه حضور یافته و خانم شاهرخ کارشناس روان مرکز در خصوص سلامت روان در دوران سالمندی و خانم وکیلی در موردتغذیه مناسب در این دوران صحبت کردند و در پایان خانم ارجمندی پرستار مرکز در خصوص اهمیت قلب سالم صحبت کردند و فشارخون افراد سالمند گرفته شد.

 

فراخوان خطر سنجی سالمندان تحت پوشش مرکز وحید

در روز یکشنبه شانزدهم مهرماه، فراخوان سالمندان تحت پوشش مرکز وحید به کوشش خانم قنبریان کارشناس ناظر مرکزانجام شد. در ابتدا خانم وکیلی در خصوص تغذیه در دوران سالمندی و سپس خانم شاهرخ در خصوص بهداشت روان  صحبت کردند و خانم‌ها رحیم پور و بحری مراقبین سلامت در مورد خود مراقبتی و اهمیت فعالیت جسمانی مطالبی کاربردی ارائه کردند و همپنین همکاران آزمایشگاه اقدام به گرفتن نمونه سرمی خون شرکت کنندگان کردند .