رفتن به محتوای اصلی
x

اخبار مراکز تابعه

برگزاری جلسه آموزشی برای والدین دانش آموزان با حضور کارشناس بهداشت محیط، روان ،مراقبین سلامت و تغذیه مرکز جامی 

کارشناس بهداشت محیط مرکز بهداشت شماره دو اصفهان برای والدین ودانش آموزان یکی از مدارس تحت پوشش خود جلسه ای آموزشی برگزار کردند  که در این جلسه در مورد  مضرات دخانیات و تقلبات رایج در مواد غذایی آموزش هایی داده شد.

 

به مناسبت روز جهانی فشار خون کلاس آموزشی در حسینیه روستای کلارتان برگزار شد. آقای سلیمیان کارشناس تغذیه مرکز پیله وران در مورد  تغذیه و فشار خون نکات مهمی را مطرح کردند در پایان به سوالات پاسخ داده شد و پمفلت های آموزشی فشار خون بین مراجعه کنندگان توزیع شد.

 

برپایی میز خدمت برای «همکاران  معاونت دانشجویی فرهنگی» در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان

 به مناسبت روز فشارخون و گرامیداشت هفته ملی جمعیت با برنامه ریزی و حضور رئیس و پرسنل مرکز بهداشت دانشجویان، برپایی میز خدمت در غالب اندازه گیری فشارخون، خطر سنجی، معاینات پزشک و ارزيابي سلامت روان و نیز جلسه آموزش فرزندآوری برای همکاران  آن معاونت در تالار اندیشه معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار شد.

 

گزارش برگزاری پنجمین «همایش سفیران سلامت دانشجویی» در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان

پنجمین جلسه از سلسله جلسات «سفیران سلامت دانشجویی » با برنامه ریزی گروه اجرایی سفیران سلامت و با نظارت و حضور پرسنل مرکز بهداشت دانشجویان در تالار هشت بهشت مجموعه شریعتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار شد. خانم دکتر صادق در مورد مهارت ارتباطی آموزش کارگاهی ارائه کردند .

 

بازید از پایگاه طاهونه وپایگاه شهیدان رهنان و پایگاه رسالت

آقای مهندس رضاعلی معاون پشتیبانی مرکز همراه با خانم ها راشدی و فرزادمهر در پایگاه های طاهونه، رهنان و رسالت حضور یافتند و از نحوه ارائه خدمات بازدید کردند.

 

برپایی میز خدمت در محل مصلای ملک شهر

 همزمان با هفته جمعیت میز خدمت با موضوع فرزندآوری در محل مصلای ملک شهر برگزار شد.

 

 ارائه  آموزش و فعالیت های هفته جمعیت و میز خدمت مربوطه در مرکز اشکاوند

با توجه به این مناسبت میز خدمت با موضوع جوانی جمعیت بر پا شد و برای رسیدن به اهداف و شعارهای مربوط به ایام این هفته آموزش اطلاع رسانی های لازم به صورت حضوری و با استفاده از مواد کمک آموزشی توسط  پرسنل اعم از پزشک کارشناسان مامایی،خانواده ، روان ومراقب سلامت و بهورزان  انجام شد.

 

انجام  پیاده روی خانوادگی و آموزش حمایت از خانواده و جوانی جمعیت

 بمناسبت هفته جمعیت و با هماهنگی ناظر فنی مرکز جامع خدمات ملاهادی سبزواری و با دعوت قبلی از خانوارهای تحت پوشش،پیاده روی از مرکز ملاهادی سبزواری به سمت پل خواجو برگزار شد .در این جلسه که با همکاری مراقبین سلامت،پرستار و کارشناس روان و تغذیه مرکز برگزار و در مورد خانواده شاد و اهمیت فرزندآوری و پیامدهای تک فرزندی صحبت شد .در کنار آموزش فرزندآوری،میز خدمتی نیز جهت فشار خون اختصاص یافت که از کلیه مدعوین فشار خون اندازه گیری و آموزشهای لازم در خصوص چاقی و فشار خون به حاضرین داده شد.

 

برپایی میز خدمت فشارخون درمرکز خانه اصفهان وکوجان وفرهنگسرای سلام

با هماهنگی ناظر مرکز با فرهنگسرای سلام ، میز خدمت کنترل فشارخون توسط ناظر مرکز خانم فاضل پور و خانم پرچمی مامای مرکز و همزمان در سالن ورودی مرکز خدمات جامع سلامت خانه اصفهان و کوجان توسط پرستاران مرکز خانمها مرادپور ونصر برپاشد و فشارخون مراجعین اندازه گیری و موارد مشکوک وبیماران فشارخونی جهت بررسی ودرمان به همکاران وپزشک مرکز ارجاع داده شدند.

 

اجرای غربالگری فشار خون در شرکت کشت و دامداری فکا

به مناسبت روز جهانی فشار خون و با همکاری و هماهنگی واحد مهندسی بهداشت حرفه ای و مبارزه با بیماریها، پایگاه سنجش فشار خون در شرکت کشت و دامداری فکا مستقر شد. در این طرح برای پرسنل آن مجموعه غربالگری فشار خون توسط کارشناسان واحد مبارزه با بیماریها انجام و آموزش های لازم برای پیشگیری از ابتلا و راهنمایی های بهداشتی به ایشان ارائه شد.

 

به مناسبت هفته ملی جمعیت کلاس آموزشی در خانه بهداشت روستای اندلان توسط مامای مرکز زیار خانم مناجاتی برگزار شد. در این کلاس در خصوص فرزند آوری و مشکلات تک فرزندی برای مراجعه کنندگان به خانه بهداشت صحبت کردند.