رفتن به محتوای اصلی
x

اخبار مراکز تابعه

 برگزاری جلسه بین بخشی توسط پرسنل بهداشت محیط مرکز خدمات جامع سلامت دستگرد

جلسه بین بخشی در مرکز دستگرد باهماهنگی واحد بهداشت محیط مرکز و حضور پرسنل مرکز ( مدیر مرکز ،روان،مراقب) و معتمدین محل(مدیران مدارس،،رییس کلانتری. نماینده شهرداری، هیت امنا مساجد ،خیرین و سایر حضار) برگزارشد. در این جلسه در رابطه با مشکلات و معضلات بهداشتی مرکز و راهکارهای پیشنهادی بحث و تبادل نظر انجام و مصوباتی تدوین شد.

 

بازدید از مدرسه و برگزاری جلسه آموزشی برای دانش آموزان توسط کارشناس بهداشت مرکزخدمات جامع سلامت جامی

کارشناس بهداشت محیط مرکز بهداشت شماره دو اصفهان از یکی از مدارس تحت پوشش حضور و شرایط بهداشتی و بهسازی آن را مورد ارزیابی قرارداد همچنین جلسه آموزشی برای دانش آموزان در مورد نحوه صحیح شست و شوی دست و نکات بهداشتی لازم را برگزار کردند.

 

برگزاری جلسه آموزشی برای پرسنل پرستار و خدمات مرکز بهداشتی درمانی به مناسبت هفته سلامت

کارشناسان بهداشت محیط مرکز خدمات جامع سلامت بیت المقدس و مارچین جلسه آموزشی برای پرستاران و پرسنل خدمات مراکز بهداشتی درمانی تحت پوشش خود برگزار کردند  که در این جلسه در مورد  مدیریت پسماند در این مراکزتوضیحاتی را ارائه کردند.

 

برگزاری جلسه آموزشی به مناسبت هفته سلامت برای والدین دانش آموزان

 به مناسبت هفته سلامت کارشناسان واحد بهداشت محیط مرکزبهداشت شماره دو اصفهان برای والدین دانش آموزان جلسه آموزشی در مورد بهداشت مواد غذایی برگزار کردند که دراین جلسه تقلبات رایج در مواد غذایی و نکات بهداشتی قابل توجه در هنگام خرید مواد غذایی تذکر داده شد.

 

برگزاری جلسه آموزشی با موضوع تغذیه مناسب در دوران بارداری 

 کلاس آموزشی با موضوع تغذیه مناسب در دوران بارداری برای مادران باردار تحت پوشش مرکز خدمات جامع سلامت مهربد بهارستان تشکیل و در این کلاس آقای محمدیان ازهمکاران  واحد تغذیه، آموزش‌های لازم در مورد چگونگی تغدیه مفید در دوران بارداری را برای آموزش گیرندگان توضیح دادند. این کلاس‌ها به‌طور مستمر برای مادران باردار توسط خانم رمضانی کارشناس ماما و مسئول کلاس‌های آمادگی برای زایمان در مرکز بهارستان تشکیل می‌شود.